Leadstar

leadstar

LeadStar to wyjątkowo prężnie rozwijająca się sieć afiliacyjna. Zyskuje popularność za sprawą zróżnicowanych kampanii, wysokich prowizji, atrakcyjnych bonusów oraz elastycznego podejścia do potrzeb i wymagań partnerów. Czym charakteryzuje się program partnerski LeadStar?

LeadStar – pierwsze kroki

Do programu partnerskiego LeadStar przystąpić mogą pełnoletnie osoby fizyczne, przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą oraz spółki. Nawiązanie współpracy nie wymaga podpisywania żadnych dokumentów, a jedynie przeprowadzenia krótkiej rejestracji. Aby zacząć efektywnie zarabiać, należy pozyskiwać klientów na określane produkty finansowe i pozafinansowe udostępniane przez program partnerski Lead Star. Linki do wniosków na poszczególne oferty najlepiej wstawić na własną stronę interntową. Zarabianie w LeadStar polega właśnie na świadczeniu usług najmu powierzchni reklamowej. Klientów pozyskiwać można na różne sposoby. Każdy odbiorca oferty powinien wypełnić wniosek na dany produkt samodzielnie. Informacja o tym fakcie pojawia się przynależnym do użytkownika panelu Wydawcy. Wynagrodzenie przyznawane jest zgodnie z aktualną tabelą prowizji. Obecnie LeadStar otwarty jest na wszystkie firmy, które pragną promować swoje produkty w sieci.

Modele rozliczeniowe

W sieci LeadStar dostępnych jest kilka podstawowych modeli rozliczeniowych za realizowane kampanie marketingowe. Oferty reklamodawców wyróżniają się określonymi warunkami promowania i kreacjami. W LeadStar funkcjonuje obecnie ponad 300 różnych programów, związanych m.in. z telekomunikacją, ubezpieczeniami, grami internetowymi, motoryzacją, zakupami oraz przede wszystkim ofertami finansowymi. Każda akcja spełniająca warunki naliczenia prowizji ma też konkretną stawkę. Przykładowo, w modelu CPC prowizję nalicza się za unikalne kliknięcia w baner, link lub inne miejsce wskazane nas stronie internetowej danego produktu. W przypadku CPL, do naliczenia prowizji dochodzi poprzez każde poprawne zweryfikowanie danych, wypełnienie formularza czy zainteresowanie ofertą potencjalnego odbiorcy. W CPA prowizja jest naliczana za wykonanie określonej akcji, np. zapis do newslettera. Model CPS obejmuje z kolei prowizję za zakup produktu. Modele rozliczeniowe mogą występować także w wariantach hybrydowych.

Strona partnerska w LeadStar

Posiadanie własnej strony internetowej to najprostszy i najchętniej praktykowany sposób promocji programów. Jej utworzenie wymaga zwykle wykupienia serwera i domeny, a także zadbania o poprawną ich konfigurację. Na szczęście wszystkie narzędzia niezbędne do realizacji takiej formy promowania znajdują się w panelu użytkownika LeadStar. Po kliknięciu opcji poświęconej stronom partnerskim, uzyskać można dostęp do listy stron już zdefiniowanych. Znajduje się tam również przycisk „Utwórz nową stronę”. Wystarczy wprowadzić opis, wybrać jedną z dostępnych domen i podać nazwę subdomeny, aby stworzyć pierwszy adres. Edytor oferowany przez LeadStar jest niezwykle rozbudowany, co stanowi jego istotną zaletę. Zapewnia bowiem pełną kontrolę nad wyglądem strony. Pozwala też na określenie, jakie programy mają być na niej promowane. Na stronie wyświetlać można wszystkie przypisane kampanie, które aktualizowane są na bieżąco. Promować można też jedynie wybrane programy lub określone typy produktów.

Bonusy, promocje i czarne piątki

Za udział w konkretnych kampaniach reklamowych LeadStar przyznaje swoim partnerom extra bonusy. Jednym z nich jest promocja urodzinowa. W dniu urodzin użytkownika, akcje wygenerowane na jego koncie nagradzane są bonusową prowizją w wysokości 5%. W tej sieci afiliacyjnej funkcjonuje także znany wszystkim Czwarty Piątek. Promocja ta nie jest jednak organizowana raz w roku, a w każdy piątek. Objęte nią kampanie pojawiają się o godz. 00:01, a kończą 23:59 tej samej doby. Dla wygenerowanych tego dnia kampanii obowiązuje wyższa stawka. Wśród regularnych promocji dostępnych w LeadStar wyróżnić można także bonus miesięczny. Akcja ta obowiązuje przez cały wyznaczony miesiąc. Wiadomości o obejmowanych przez nią kampaniach znaleźć można w panelu dotyczącym Informacji i Komunikatów na koncie użytkownika. Bonus miesięczny to nagroda za wygenerowanie określonej liczby sprzedaży, uwzględniająca okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca.

Programy z korzyściami dla klientów

Zestaw programów oferowany przez LeadStar jest bardzo bogaty i przystosowany do reklamowania produktów różnego rodzaju. Warto promować zwłaszcza te kampanie, które oferują dodatkowe korzyści dla klientów. Stanowią one domenę przede wszystkim produktów finansowych. W zależności od kampanii, bonusem może być np. dodatkowa gotówka za założenie konta firmowego lub osobistego. Klienci obdarowywani są także e-kartami i voucherami na zakupy. Mogą też otrzymywać zniżki za zapis do newslettera. Szczególnie ciekawymi akcjami dla klientów wyróżniają się właśnie kampanie zakupowe. Firmy regularnie organizują wyprzedaże promocyjne, np. udostępniane po wpisaniu kodu rabatowego lub odbywające się sezonowo. W zakładce poświęconej Programom z korzyściami wskazać można także kampanie pozwalające na uzyskanie darmowej wysyłki produktu, zniżki na ubezpieczenie czy też możliwości wzięcia udziału w konkursie i wygrania atrakcyjnej nagrody.

Wypłaty z LeadStar

W LeadStar dostępna jest jedna forma realizacji wypłat – poprzez tradycyjny przelew bankowy. Można go na szczęście zlecać bez praktycznie żadnych ograniczeń – od 1 zł prowizji w dowolnym momencie lub automatycznie pod koniec miesiąca. Realizacja przelewu dla osób fizycznych odbywa się zwykle już w kolejnym dniu roboczym, a dla firm w ciągu 1-3 dni. Proces otrzymywania prowizji można śledzić bezpośrednio w panelu Programy->Katalog programów. Pozwala to na sprawdzenie, kiedy wniosek oczekujący zmienia się na zaakceptowany. Pod wybraną opcją powinna znajdować się stosowana informacja dotycząca przewidywanego czasu pełnego rozliczenia, np. 33 dni. LeadStar udostępnia użytkownikom wszystkie szczegółowe dane dotyczące rozliczeń za dany miesiąc. W panelu znajduje się także podsumowanie wszystkich działań związanych z kwestiami finansowymi.

Program polecający

Partnerom LeadStar udostępniany jest Program Polecający. Zapewnia on zarejestrowanemu użytkownikowi 5 proc. dochodów każdego pozyskanego partnera – osoby, która z jego rekomendacji przyłączyła się do sieci. Aby zostać poleconym, użytkownik musi podać w formularzu rejestracyjnym kod danego partnera. Dodatkową zaletą jest fakt, że LeadStar udostępnia narzędzie do komunikacji między partnerami a poleconymi. Wiadomości przesyłane są wewnątrz Panelu Partnera anonimowo, bez udostępniania jakichkolwiek danych osobowych. Własny link polecający znaleźć można w menu Programu Polecającego, pod pozycją dotyczącym Informacji o programie. Może on kierować bezpośrednio do rejestracji lub na stronę główną. Kreacje graficzne do umieszczenia na stronie znajdują się w menu Programu polecającego, pod pozycją Kreacje reklamowe. Do przychodów w ramach tego programu nie są wliczane premie, bonusy czy wygrane w konkursach. Wynagrodzenie od poleconych przysługuje partnerom, którym w danym miesiącu rozliczeniowym została naliczona suma prowizji w wysokości 150 zł.

Opinia o LeadStar

LeadStar oferuje partnerom różnorodne programy i zapewnia wiele atrakcyjnych modeli rozliczeniowych. Nie bez znaczenia pozostają liczne promocje i bonusy, które zachęcają do regularnych aktywności w poszczególnych kampaniach. Wypłaty realizowane są błyskawicznie, nawet na następny dzień roboczy. LeadStar udostępnia swoim partnerom rankingi zbiorcze, w których zestawiani są najlepsi wydawcy z danego programu. Atutem sieci jest pełna jawność szybkości rozliczania poszczególnych kampanii. Do ewidentnych plusów należy zaliczyć możliwość bezproblemowej komunikacji z poleconymi. Na uwagę zasługują również statystki najlepszych produktów oraz top 10 najciekawszych kampanii. Wszystko to sprawia, że LeadStar jest obecnie jedną z najefektywniej funkcjonujących sieci afiliacyjnych na polskim rynku i bez wątpienia stanowi platformę godną polecenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *