Gdzie i kiedy można skorzystać z gadżetów reklamowych?

gadżety reklamowe

Identyfikacja wizualna – umieszczenie logo firmy na artykułach stanowiących wyposażenie biur i punktów handlowych pozwala ujednolicić ich wygląd. Takie przedmioty jak: kubki, zegary, długopisy, kalkulatory znajdują się w każdym biurze, jeśli wszystkie punkty handlowe wyposażymy w przedmioty wyglądające w ten sam sposób – przyzwyczajamy klienta do firmowych barw… i budujemy jego świadomość marki

Programy lojalnościowe – zbieranie punktów za dokonane zakupy i ich późniejsza możliwość wymiany na nagrody rzeczowe będące jednocześnie gadżetami reklamowymi to bardzo popularne rozwiązanie stosowane przez działy marketingów. Klienci mogący otrzymać nagrodę w zamian za systematyczne i długotrwałe zakupy wiążą się z firmą na dłuższy czas zapewniając jej zwiększenie sprzedaży.

Dodatek do produktu – upominek promocyjny dołączony do sprzedawanego produktu nieznacznie zwiększa koszty ponoszone przez firmę ale jednocześnie pozwala się wyróżnić na tle podobnych produktów konkurencji. Klasyczne 2 rzeczy w cenie 1 zawsze będą bardziej atrakcyjne. Warto tak skomponować promocję aby produkty siebie uzupełniały. Idealnym przykładem takiego działania była akcja jednego z większego producenta kaw na rynku który do kawy dołączył kubek.

Akcje społeczne – wiele firm budując swój pozytywny wizerunek angażuje się w akcje społeczne. W zależności od rynku na którym działają może to być np. lokalna akcja wyposażenia przedszkolaków w worki na buty z elementami odblaskowymi lub też krajowa akcja wręczania rowerzystom kamizelek odblaskowych. I tutaj także można te przydatne w życiu codziennym produkty zaopatrzyć w nadruk firmowego loga. Firma zyskuje w oczach klientów jako instytucja dbająca o swoich klientów a jednocześnie wprowadza na rynek gadżety reklamowe promujące jej markę.

Nagrody w konkursach – nie ma chyba firmy która prędzej czy później nie zorganizuje dla swoich klientów konkursu. Nagrodami mogą być oczywiście produktu lub usługi oferowane właśnie przez tą firmę… Ale w tym przypadku można także sięgnąć po nagrody w postaci drobnych gadżetów reklamowych. Królami konkursów organizowanych dla swoich odbiorców są oczywiście różnego rodzaju radiostacje. Popularne programy radiowe organizują nawet kilka konkursów dziennie.

Gadżety reklamowe znaleźć można na stronie: www.reklamowe-upominki.pl

Jeden komentarz do „Gdzie i kiedy można skorzystać z gadżetów reklamowych?

  1. Upominki dla klientów czy nagrody w konkursach to świetny pomysł na zwiększenie poziomu sympatii dla firmy. Warto zadbać o to, aby były ode odpowiednio zapakowane, np. z użyciem folii termokurczliwej. Odpowiednie zabezpieczenie sprawi, że upominek trafi do klienta w idealnym stanie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *