Ulotki reklamowe są jedną z najczęściej drukowanych form reklamy. Kolorowe, zawierające ciekawą treść i grafikę mają za zadanie zainteresować potencjalnego klienta. Jednak konkurencja na rynku mediów drukowanych jest bardzo duża, a skrzynki pocztowe w blokach mieszkalnych niejednokrotnie pękają w szwach od typowych broszur i folderów. Co zrobić, aby Twoje ulotki reklamowe były inne? Przykuwały uwagę i wyróżniały się na tle popularnych druków? Doskonałym pomysłem jest wykorzystanie nietypowych materiałów i niekonwencjonalnych rozwiązań.
Ulotki reklamowe „okienkowe”
To bardzo oryginalny sposób na wyeksponowanie dużej ilości treści. Ten rodzaj ulotki reklamowej może mieć format A4, zmniejszony po złożeniu w kształcie litery „C” do formatu DL. Warto wykorzystać tutaj gruby, matowy papier np. 250 gramowy lub jeszcze grubszy. Dzięki temu poszczególne skrzydełka ulotki po otwarciu będą miały odpowiednią sztywność. Zewnętrzne części ulotki możemy podzielić na dwa lub trzy osobne, nacięte elementy i na każdym z nich umieścić interesujące nas informacje. Po otworzeniu danego „skrzydła”, na wewnętrznej stronie powinien znaleźć się dalszy ciąg poruszanego zagadnienia – w ten sposób projekt będzie tworzył spójną i logiczną całość.
Ulotki reklamowe typu pop-up
Bardzo nowatorski i nietypowy sposób na zwrócenie uwagi klientów na Twój produkt czy usługę. Ulotki reklamowe pop-up przyciągają spojrzenia dzięki wyskakującym, po rozłożeniu folderu, elementom. W zależności od branży w jakiej działasz, część która będzie wystawać z otwartej broszury może nawiązywać bezpośrednio do Twojej firmy, hasła reklamowego, idei czy materiałów, którymi handlujesz. Jeśli zajmujesz się wykańczaniem wnętrz, Twoje ulotki reklamowe pop-up mogą przedstawiać dom. A jeżeli prowadzisz biuro podróży może to być delfin pływający w basenie lub pustynia z wielbłądami. Ten rodzaj reklamy daje nieskończenie wiele możliwości – jedyne co Cię ogranicza to Twoja własna wyobraźnia!
Ulotki reklamowe typu „wąż”
Konstrukcja tego typu broszury jest bardzo prosta. Po złożeniu folder przyjmuje formę niewielkiego kwadratu. Dopiero podczas rozkładania zauważysz, ze ta ulotka reklamowa jest inna niż wszystkie. Każde kolejne skrzydło druku otwiera się w inną stronę – przypomina to sposób poruszania się węża. Na poszczególnych elementach ulotki możesz umieścić informacje o swoich usługach bądź zdjęcia produktów wraz z opisem oraz przykładowymi cenami. Po całkowitym rozłożeniu broszury, folder przybiera formę zbliżoną do A3. W tym wypadku także warto wykorzystać grubszy papier około 170 gram i ewentualnie dodatkowo go uszlachetnić jednym z dostępnych rodzajów folii.
Wyjątkowe ulotki reklamowe
Niekonwencjonalne ulotki reklamowe na pewno wpłyną na rozwój Twojego biznesu i jego rozpoznawalność. Jednak tego typu wydruki wymagają indywidualnego podejścia, pomysłu oraz niejednokrotnie użycia specjalistycznego sprzętu, dlatego wiąże się to ze sporymi kosztami. Niestety, nie każda firma – zwłaszcza na początku swojej działalności – może sobie na to pozwolić.
Tradycyjne broszury reklamowe także mogą być bardzo ciekawe i interesujące dla odbiorcy. Jednak jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje druki promocyjne będą najlepszej jakości, a projekt zostanie dopasowany do Twoich potrzeb, warto poprosić o pomoc specjalistów. Wrocławska firma Stempleks zapewnia swoim klientom indywidualne podejście, szybkie terminy realizacji oraz profesjonalne przygotowanie projektu do druku. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, sprawdź ich pełną ofertę na stronie https://stempleks.pl/produkty/ulotki/.