97% skuteczności w pozyskiwaniu dotacji unijnych* – to wynik, który skłonił grupę doradczą Prometeia do wprowadzenia znaczących zmian w prowadzonym biznesie. Od listopada 2018 r. Prometeia Investments zmienia nazwę na PMTA i skupia swoją działalność operacyjną wyłącznie na obszarze funduszy europejskich.
Obecnie na rynku dostępny jest cały szereg programów, w ramach których polskie firmy mogą pozyskiwać kapitał na rozwój. W szczególności dotyczy to innowacji oraz działalności badawczo-rozwojowej – tłumaczy Andrzej Babiarz, Prezes Zarządu Prometeia Investments sp. z o.o. Pozyskując dofinansowania dla 245 klientów, którzy zrealizowali projekty na łączną kwotę ponad 723 mln zł, stwierdziliśmy że zmiana strategii biznesowej polegająca na zawężeniu zakresu oferowanych usług, paradoksalnie pozwoli nam poszerzyć skalę działalności oraz zwiększyć skuteczność podejmowanych działań.
Spółka w nowej odsłonie skupia się na kompleksowym wsparciu w pozyskiwaniu dotacji od pomocy
w opracowaniu wniosku, przez wdrożenie odpowiednich zmian w przedsiębiorstwie, aż po ich prawidłowe rozliczenie. Zmiany nie dotyczą jednak wyłącznie spektrum działalności, ale również nazwy oraz dotychczasowej identyfikacji wizualnej.
Przeprowadzenie rebrandingu w tym momencie wydaje się naturalne, ponieważ z założenia powinien on być konsekwencją transformacji, które zachodzą wewnątrz organizacji. Nowa wizja naszej firmy, wiąże się również z uproszczeniem wielu procedur oraz innym podejściu do klienta i jego potrzeb. Z kolei nowa nazwa oraz logo mają podkreślać wagę zmiany, która nadeszła po 9 latach działalności – dodaje Andrzej Babiarz.
* Na podstawie otrzymanych dofinansowań z programu 4Stock (PARP – Poddziałanie 3.1.5 wsparcie MŚP w dostępie do rynku kapitałowego – 4 stock) zrealizowanych w latach 2016-2017)